Abonesi olduğum dergim hala bana ulaşmamışsa ne yapacağım?
Abonelik gerçekleştirdiğinizde sizin farklı bir talebiniz yoksa ilk sayınız içinde bulunduğumuz ayın sayısıyla ve hemen gönderilerek başlatılır. GERİYE KALAN ayların sayıları ise her ayın ilk çalışma günü kargoya verilir. Geriye kalan sayılarınız her ayın ilk birkaç günü içinde teslim edilmiş olması gerekir. Eğer ayın ilk birkaç gününde (7-8'ine kadar) teslim almamışsanız, lütfen 0212 327 15 65 No'lu telefondaki abone hizmetleri yetkilisine durumu anlatınız. Problemin sebebi araştırılır, problemin tekrarlanmaması için gereken tüm önlemler alınır (Kargo değişikliği vs.) gibi. Öte yandan size teslim edilemeyip geri iade edilen dergileriniz asla kaybolmaz. Bir sonraki ayın sayısı ile birlikte tekrar size gönderilir.
- Nasıl Abone Olurum?
- Kapıda Ödeme Yöntemiyle Abonelik
- Aboneliğim bittiğinde benden habersiz üyeliğim yenilenir mi?
- Kredi kartı ile abonelik ödemesi nasıl yapılır?
- Havale ile abonelik ödemesi nasıl yapılır?
- Abonelik bilgilerim gizli kalacak mı?
- Aboneliğim ne zaman aktif olur?
- Dağıtım kaç günde ve nasıl yapılacak?
- Taşınırsam veya dergimin teslim adresini değiştirmek istersem ne yapmalıyım?
- Dergiyle birlikte verilen İngilizce dinleme (Listening) içeriklerini nasıl dinleyebilirim?
- Kargo beni evde bulamazsa şubeye gitmem mi lazım?
- Kredi kartı bilgilerim güvende mi?
- Faturam ne zaman elime ulaşır?
- Basılı kaynak ile e-kaynak arasındaki fark nedir?
- CD çalarım yok. Kitaplarla birlikte verilen CD'yi nasıl dinleyebilirim & izleyebilirim?